TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 17.09.2022
Już za chwilę uczelniane Centrum Doskonałości Dydaktycznej rozpocznie realizację ministerialnego projektu, w ramach którego wypracujemy narzędzia i działania wzmacniające kompetencje kadry dydaktycznej naszej Uczelni.
W Projekcie przewidujemy między innymi przeprowadzenie badań na jego początku i końcu, w celu zdiagnozowania kompetencji i potrzeb rozwojowych nauczycieli akademickich z naszej uczelni. Kolejnym zadaniem będzie stworzenie uczelnianego modelu koleżeńskich superwizji – nowoczesnego narzędzia w rozwoju nauczycieli akademickich. Ostatnim naszym działaniem, które rozpoczniemy dopiero późną jesienią jest szkolenie przygotowujące naszych wewnętrznych trenerów do pracy szkoleniowej i warsztatowej z nauczycielkami/lami Politechniki Wrocławskiej w przyszłości.
W związku z tym budujemy zespoły ekspertek/ów. Pierwszym z nich jest zespół ds. analiz, którego głównymi zadaniami są: realizacja badań ankietowych z pracowniczkami/kami dydaktycznymi z Politechniki Wrocławskiej i pogłębionych wywiadów z interesariuszami Uczelni (m.in. przedstawicielami otoczenia gospodarczego) oraz opracowanie raportu będącego zbiorem wytycznych dla monitorowaniu wszelkich działań doskonalących dydaktykę na PWr w przyszłości. Praca każdej/go z członkiń/ów zespołu będzie się składać ze zbierania i danych oraz analizy materiałów źródłowych, współtworzenia dokumentów, prowadzenia, opracowania raportów cząstkowych i końcowego. Będziemy oczekiwać kilku (4-5) godzin pracy koncepcyjnej jak i rzeczywistej w tygodniu. Czas trwania projektu to dwa semestry.
Do zespołu poszukujemy nauczycieli akademickich z wykształceniem z obszaru nauk technicznych, ścisłych lub społecznych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy w zakresie nowoczesnych metod i narzędzi w dydaktyce szkoły wyższej. Dodatkowym atutem będzie aktywność w innych projektach dydaktycznych, doświadczenie w tworzeniu narzędzi diagnozy organizacji, przeprowadzaniu badań ilościowych, jakościowych lub analiz statystycznych.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a pracami w tym zespole - wypełnij formularz
Z kolei zadaniami Zespołu poświęconego superwizjom jest opracowanie wspólnej wizji superwizji koleżeńskich w PWr, przeprowadzenie serii superwizji koleżeńskich i opracowanie raportu będącego zbiorem wytycznych na przyszłość. Praca każdej/ego z członkiń/członków zespołu będzie polegać na zbieraniu i analizie materiałów źródłowych, współtworzeniu dokumentów, prowadzeniu superwizji koleżeńskich, opracowaniu raportów cząstkowych i końcowego. Od osób zaangażowanych będziemy oczekiwać kilku (4-5) godzin pracy koncepcyjnej, jak i rzeczywistej w tygodniu. Czas trwania projektu to dwa semestry.
Do zespołu poszukujemy liderki/ów zmian w kierunku wysokiej jakości kształcenia, w środku swojej kariery dydaktycznej, znających nowoczesne metody dydaktyczne i chcących się nimi dzielić z innymi.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a pracami w tym zespole - wypełnij formularz.
Na Wasze zgłoszenia do obu zespołów czekamy do 26 września br.
Na temat rekrutacji do zespołu wewnętrznych trenerów edukacji (szkoleniowego) będziemy informować w nadchodzących tygodniach.
Pozdrawiamy,
Zespół CDD